Collectemunten

Datum aangemaakt of bijgewerkt: 24 januari 2024

Collectemunten kunnen online worden besteld via de webwinkel of via de appostelapp. Beiden routes worden door u betaald via iDeal.

De bestelde collectemunten kunnen op maandag in de oneven weken worden opgehaald tussen 09:00 – 10:30 uur in de Voorhof. Mocht dit tijdstip niet uitkomen en is echt niemand anders in staat om de munten voor u op te halen, dan reikt de koster het setje voor aanvang van de kerkdienst uit.

Geen internetbankieren?
Voor degenen die nog niet met internetbankieren werken is het mogelijk om een eenmalige incassomachtiging te ondertekenen om het bedrag van de bankrekening te laten afschrijven. Na het invullen en inleveren van de machtiging (eveneens op de maandochtenden in de even weken) worden de munten direct overhandigd. Contante betaling van de collectemunten is niet meer mogelijk.

Belastingvoordeel
Door gebruik te maken van collectemunten i.p.v. contant geld, kan het uitgegeven bedrag aan collectemunten als gift worden afgetrokken bij de belastingaangifte. Dit voordeel is gemiddeld zo’n 35%. De Kerkrentmeesters hopen dat dit stimuleert tot het verhogen van uw collectegiften, zodat het belastingvoordeel ten goede komt aan zowel uw eigen portemonnee alsook de kerk.

Image Image Image

Dagelijks Woord

Appostel

In onze gemeente gebruiken wij de appostel app. Met deze app bent u altijd en overal betrokken bij onze gemeente. We willen via de appostel app informatie, zoals het dienstenrooster en de kerkbode, digitaal aanbieden. Daarnaast is het ook mogelijk om via de app collectes of giften over te maken en collectemunten te bestellen.

Meer over Appostel